Etiketler

23 Şubat 2012 Perşembe

Çantamda ne var ?

Bir ara çok modaydı bu 'çantamda ne var ?' yayınları.
İnsanlar videolar yapardı,fotoğraf çekerlerdi.
Bende zevkle incelerdim kimin çantasında neler varmış diye.
Uzun yıllardır blogları takip ediyorum ama blog açma isteği bu sene ilk defa doğdu içimde.
Eee benim de kendi blogum olunca benim neyim eksik dedim ve başladım çantamdakileri dökmeye. :)




1.Çantam : Bershka 
2.Kitabım : Linda Howard O gecenin ardından (vapur yolculuğu kitapsız çekilmiyor)
3.Defterim ve kalemim
4.Cüzdanım : Mango
5.Islak ve kağıt mendilim
6.El kremim : Avon 
7.Tokam
8.Parfümüm : Lolita Lempicka
9.Dudak Kremim : Oriflame
10.Tarağım
11.Makyaj çantam
12.Makyaj malzemelerim
(Ruj,Rimel,far Avon ,Allık Flormar terracota ve parlatıcı La senza)
13.Telefonum
14.Anahtarlarım




Hiç yorum yok: