Etiketler

21 Şubat 2012 Salı

Her yerde çiçekler açtı

Bu sabah benim için oldukça erken bir saatte gözümün içine içine giren güneş ışığıyla uyandım.
Hemencecik indirim sitelerine göz attım.
Dışarıda bahar tadında  havayı görünce sabah yürüyüşüne çıkmaya karar verdim.
Yürüdüm koştum baya bir yoruldum.
Evde yorgunluk kahvemi yudumlarken yazlık ne ciciler çıkmış diye bazı sitelere göz attım.
Gördüm ki daha henüz kırlarda çiçekler açmamış ama ciciler çiçeklenmiş.




Ben özellikle stradivarius  daki pantolon-tayt a göz koydum ve alınacaklar listeme ekledim bahar aylarında pudra rengi deri ceketle mükemmel duracagına eminim :)


Benim floral desenli bir şeyim varmıydı diye düşünürken malum gözden uzak olan gönülden ırak olurmuş yazlık gardırobuma bir göz attım.



                               
                              Siyah çiçekli elbise : KOTON
     Kendisi en sevdiğim elbiselerimden biridir umarım onu unuttuğum için bana alınmamıştır :) 
    Sende hayatımın en güzel anılarından biri saklı :)

                                                          Çiçekli gömlek : LC Waikiki


        Bilen bilir bostancıda Alimod adında ucuz mu ucuz bir dükkan var bu elbiseyi oradan almıştım.



Hiç yorum yok: