Etiketler

22 Şubat 2012 Çarşamba

Siyah : Simsiyah

Siyah parçalar mutlaka herkesin dolabında vardır.
Sizi bilmem ama ben ne zaman giyeceğim şeye karar veremezsem siyahlara el atıyorum.
Siyah çok gösterişli bir renk olmamasına rağmen doğru kombinleyebilirsek asil ve gösterişli bir görüntü elde edebiliriz.


                                                                                    Pull and Bear  
                                                           ROUND COLLAR TRENCH 149.95 TL 
Siyah parçalarda benim favorim deri,dantel,şifon kumaşlar daha şık ve tarz durduklarını düşünüyorum.

Blogumu okuyan aksesuar delisi olduğumu bilir.
Özellikle siyah giyinirken bol bol aksesuar kullanmaya dikkat ediyorum.



Zara daki saç bandına özellikle bayıldım tüylere olan ilgimde şimdiye kadar anlaşılmıştır heralde :)
Yakada ayrı güzel mi ne ? 

                                      BİRAZDA BENDEN


                                         Bootie : Chic and Pink by BAMBİ
                                        Yelek : Zara
                                        Body : Que 
                                       Kemer: Defacto
                                       Fiyonklu clutch : Mango
                                       Simli clutch : Avon

                                                                               Elbise : KOTON

                                                                   Etek : KOTON BY HAKAN YILDIRIM
                BODY : QUE
                      BLAZER : MANGO


KÜPE : ACCESSORİZE



Hiç yorum yok: