Etiketler

13 Mart 2012 Salı

Kahverengi ve tonları

Her kış bir renge takarım ben.
Geçen kış ki siyah ve gri hastalığından kurtulup yaza rengarenk bir giriş yapmıştım ki yeni kış sezonu geldi çattı.
Bu seferde ayaklarım beni kahverengi ve bal rengine doğru çekmeye başladı.
Tam kurtuldum rengarenk olucam derken gene dolabımın yarısı aynı renk ve tonlarından oluşmaya başladı.

İşte benim kahverengi takıntım ve örnekleri :

              Elbise : Limango
         Etek :   Koton
         Pantolon tayt : Mango
         Kazak : Mango
         Atkı   : Kendim yaptım.
         Kulaklık : Büyükada
         Kemer : Defacto
         Saç bandı : Kendim yaptım.
         Vücut losyonu : Victoria Secret Vanilla Lace
                                              Bakır yüzüklü kolye : Accessorize



Kaban : Stradivarius

Kazak : Koton

Çanta : Accessorize 

Bottie : Bershka

Hırka : Bershka Men

Parka : Mango

                                                                           Kazak : Mango

Hiç yorum yok: