Etiketler

24 Mayıs 2012 Perşembe

Alışveriş Günlükleri 8 : Renkli Renkli


Bir önceki postum da pull and bear ' a uğramam gerektiğini söylemiştim tam olarak ta öyle yaptım.
Beğendiğim sarı gömleği  mağazada bulamadım alternatif bir sarı gömlek aldım.
Yanına pembe bir tişört ekledim ve önceden beğenmiş olduğum neon pembe kolyeyi aldım.





Watsons 'tan aldığım Rimmel marka ojelerin renklerine bayıldım. 
Rimmel in ojelerini çok beğeniyorum herkese tavsiye ederim.



Bu loaferları trenyol dan aldım.Ayağıma olur mu olmaz mı derken büyük olsun ama küçük olmasın diyerek 38 olan ayağıma 39 numara sipariş ettim ve sonuç ayağıma çok büyük geldi :(
Üstelik ayakkabının altı baya bir ince oldukça rahatsız edeceğe benziyor beğenen ya da alacak olanlara duyurulur.
Henüz karar vermedim ama sanırım bende iade edeceğim.




                                               
                            Herkese mutlu huzurlu günler dilerim :)

2 yorum:

balgözlükız dedi ki...

çok güzel hepsi,güle güle giy :)ayakkabı da çok tatlı ama rahatlık çok önemli tabii

mörvy dedi ki...

Teşekkür ederim :)
Güzellikten çok rahatlığı seçenlerdenim ben.Ayakkabılarım mutlaka rahat olmalı :)