Etiketler

20 Temmuz 2012 Cuma

Alışveriş Günlükleri 10 : Rimmel London Kate lipstick ve Avon Extra Lasting Maskara



Rimmel London markasının ürünlerini çok beğendiğimi daha önceki postlarımda söylemiştim.
Watsons mağazasına her girdiğimde bir Rimmel ürünü almadan çıkamaz oldum son 2 aydır.
Son olarak rujlarıma rimmel in kate moss koleksiyonundan 02 nolu fuşya rengini ekledim.
Hafif bir göz makyajı pembe yanaklarla benim için yaz akşamının muhteşem makyajı olacak.





Bahsetmek istediğim diğer bir ürün ise avon un extra lasting maskarası.
Benim gibi denize giderken de rimel sürmekten vazgeçmeyenler için fiyat olarak oldukça uygun bir seçenek.
Fırçası da kirpikleri oldukça uzun yapıyor.
Tek sorunu adı üzerinde ekstra kalıcı  kirpiklerinizden çıkarması oldukça zor ve zahmetli.
Makyaj çıkarma sütleri, makyaj temizleme mendilleri ne varsa kullanıyorum temizlerken.





Herkese güzel bir cuma günü dileğiyle...


Hiç yorum yok: