Etiketler

22 Temmuz 2012 Pazar

Kişisel Bakım


Bakım postu hazırladığıma bakmayın öyle aman aman kendine bakan günde 3 defa krem süren cilt bakımı yaptırmaya giden bir insan değilimdir.
Nacizane evde yaparım bakımımı kendime abartmadan ama ihmalde etmeden.
Asla yapılmaması gereken bir kaç şeyi kesinlikle uygulamam mesela
Sakın yüzünde makyajla uyuma !
Dişlerini fırçalamadan yatağa girme !

İlk olarak saç bakımından başlayalım.
Tam  7 senedir azıcık uçlarından aldırdığım belimi geçen saçlarım var ne yazık ki maşa fön derken de epey bir
yıpranıyorlar.
kuaförlerle yaşadığım korkunç deneyimler yüzünden de sık sık ucundan aldırmıyorum.
O makası gördüğüm anda tüylerim diken diken oluyor.
Saçlarını pek fazla kestirmiyorsan da epey bir bakım yapman gerekiyor haliyle.
Ben ayda 2 kez zeytinyağı,badem yağı ve yumurta maskesini uyguluyorum.
Son 3 aydır saçıma pek maşa fön sürmüyorum kendi hallerine bırakıyorum içim çok rahat etmese de saçlarımı kaybetmemek uğruna bazı fedakarlıklar yapmam gerekli.
Glıss in şampuanlarını ve saç bakım ürünlerini kullanıyorum.
Kolay tarama ve parlaklık isteyenlere önerilir.
Bu markanın ürünlerinin kokusu hafif ve çok hoş kokuları kendilerine hayran oluşumun başka bir sebebi.
Saçlarımı yaz kış fark etmez kesinlikle kurutmam.
Malum fön saçın nemini kaybettiriyor.
Elidorun kremlerinden de oldukça memnunum hava koşullarına karşı koruma ise  kesinlikle favorim.
En özen gösterdiğim saçlarımdı şimdi geçelim cilt bakımına.

Eve gelir gelmez yüzümü Dove un sabunuyla yıkıyorum bu bana hem ferahlamış hem temizlenmiş hissi veriyor.
Akşam yatarken ve makyaj yapmadan önce Avonun solutions serisinin kremlerini sürüyorum.
Aklıma geldikçe kilmask markalı kil maskesini kullanıyorum.
Ve asla ve asla makyajımı temizlemeden uyumuyorum.
Her banyodan sonra muhakkak cildime bebe yağı sürerim.
Kokulu nemlendiricileri de çok severek kullanıyorum.Avon naturals in karpuz kokulu vücut losyonu hafif kokusuyla şu aralar favorim.



Sıra diş bakımına geldi.
Diş konusun da doğuştan şanslı sayılırım.
Oldukça beyaz bir diş minesine sahibim.
O yüzden söz konusu dişlerim olunca içim hep rahat.
Macun olarak Sansodyne in diş macununu kullanıyorum.
Üşengeçliğim sağ olsun ne yazık ki diş ipini arada sırada kullanıyorum.
Dişlerimi fırçalamaya fırsat bulamadığım ortamlarda örneğin dışarda soğanlı bir hamburger mi yedim kendimi rahatsız hissetmeye başlıyordum onun içinde imdadıma watsons ta tesadüfen bulduğum ağız sprey i yetişti.
Artık yemeklerimi ağzım kokar mı acaba diye seçmiyorum bir soğan sever olarak bu beni ne kadar rahatlattı bilemezsiniz :)
Son olarak aman siz siz olun kendinize bakmaktan asla vazgeçmeyin !


Herkese bol gülümsemeli hafta sonları dilerim :)







Hiç yorum yok: