Etiketler

19 Temmuz 2012 Perşembe

Neon Turuncu Bikini



Bikinikolik diye adlandırdığım bendeniz kendime bu yıl bikini almayacağım diye söz vermeme rağmen yine almadan duramadım.
İndirime giren koton mağazasına şöyle bir gireyim dememle bu turuncu bikiniye yapışmam bir oldu.
Deneyipte ne kadar hoş durduğunu görünce de almamak olmazdı.
Aldım almasına ama ilk suya girişimizde bikininin alt kısmı beni hayal kırıklığına uğratmasın mı ?
Bir baktım herşey ortada !! Giyilir mi tabi öyle yiğidin malı meydan da olur demiş atalarımız ama ben o yiğitlerden değilim. Duramam öyle toto ortada.
Başladım uygun bir alt aramaya anam ne zormuş turuncu renge uyumlu alt bulmak neyse ki pull and bear imdadıma yetişti turunculu yeşilli papağanlı egzotik mi egzotik bir bikini altı bulmayayım mı orada sevinçten havala uçtum :)
Şu anda kendi yaptığım takımımla aşk yaşıyorumm.
Ne varsa desenli altlarda var bunu bir kez daha anladım.









Hiç yorum yok: