Etiketler

19 Temmuz 2012 Perşembe

Peacock Tattoo



Uzunca bir süredir blogumu ihmal etmiş bulunmaktayım farkındayım.
Sesimi duyan beni takip eden biri varsa herkesden özür dilerim :(
Bilgisayarımın bozulmasıyla başlayan ihmaller yoğun iş tempom indirim başladı alışveriş trafiği derken uzadı da uzadı.Malum dişi olmak zor zanaat işten çık ev işine koş !
Ben demiştim kendi kendime zaten benim işim bitmez benden blogger falan olmaz diye özendik bir kere ne yapalım :)

Uzun zamandır neler yaptım ?
İlk olarak uzunca bir süredir istediğim dövmeyi yaptırdım.

Yaptırma sürecine girmeden önce karar verme süreci başlıyor.
Ve kafada bir sürü soru !
Ne yaptırsam ?
Nereme yaptırsam ?
Acır mı ?
Pişman olur muyum ?
Ya kötü olursa ?

Sonra etraftan gelen kafa karıştırıcı sesler.

Annem : Yaşlanınca ayy moruğa bak birde dövme yaptırmış diyecekler.
Babam : Bir o eksikti. Totonada yaptır. ( hahaha )
Anne arkadaşları : Gençlik hevesi yaptırsın şimdi yaptırmayacakta ne zaman yaptırıcak. ( Gönül teyzem seni burdan kocaman öpüyorum :) )
Anne arkadaşları : Hayatım dövme dediğin şeyi ilgi çekmek için yaptırırlar, ihtiyacın yok bunlara.
Arkadaş çevre : Tam bir curcuna.
-Herkeste var özentilik bunlar. (Babaları dövme yaptırmaya izin vermeyen arkadaşlar ! :) )
- Ayy bende istiyorum beraber yaptıralım.    (  Benimle beraber heves edenler )
-İlerde pişman olursun boşver bence yaptırma. ( Kendi içlerinde kararsız olanlar )

Veee bende karar verilmişti çok istiyordum ve yaptıracaktım.
Yaptıracağım dövmeye daha geçen kış karar vermiştim.
Peki nerede yaptıracaktım ve bana ne kadara patlardı ?
Yapmam gerekeni yaptım printer dan resmi çıkardım.
Başladım anadolu yakasındaki dövmecileri gezmeye kadıköy caddebostan derken girmediğim dövmeci kalmadı.
Sonunda ilk girdiğim dükkan olan caddebostan barlar sokağındaki Erol K Tattoo stüdyosunda karar kıldım.
Bir hafta sonra görüşmeye karar verdik ve ben bir hafta sonra içimde saklamaya çalıştığım korkumla beraber hazır ve nazır sabahın köründe oradaydım.
Dövmemin tam olarak yerine karar verdikten sonra başladık.
Tabi başlayana kadar dövmeyi yapacak olan Ozan abinin başını ne kadar acır diye diye biraz ağrıttım.
Kusura bakmasın artık ! :)
Başlamamızla beraber şimdiye kadar boşuna korktuğumu anladım.
Erkekleri bilmem ama biz dişilerin katlanamayacağı bir acı söz konusu değil.
( Sonuçta Rabbimiz adet sancıları , doğum vb. acıları bizim omuzlarımıza yüklemiş.)

Güzel sanatlar fakültesi Resim bölümü mevzunu olduğunu söyleyen Ozan abi okuduğu okulun hakkını verdi.
Sonuç memnun ediciydi dövmemi çok beğendim ve bayıldığım paralara acımadan stüdyodan çıktım.
1 ay sonra tazeleme işlemi var beni en memnun edende stüdyonun bu uygulaması oldu.

Aşama aşama resimlerle dövmem :)





Yaklaşık 1 ay sonra ...


7 senedir her an yanımla olduğu gibi bu heyecanlı ve korkulu günümde yanımda olan bitaneciğime Ahmet ime teşekkür ediyorum. Seni Seviyorum :*


ilgilenenlere ,  http://www.tattoo.com.tr/

Hiç yorum yok: