Etiketler

16 Ağustos 2012 Perşembe

Alışveriş Günlükleri 15 : Şanslı mıyım, Şansız mı ?


Ömrü hayatım da yaptığım en uygun alışverişle karşınızdayım.
Geçen pazar Zara ya girdim şöyle bir gezdim.
Malum Zara son indirimine girdi epey de oldu.
Pek bir şey kalmamış olsa da tek tük ama inanılmaz fiyatlı parçalar vardı.
Eğer şansınız yaver giderse 50 TL ye  4-5 parça şey alıp çıkarsınız.
Ben azıcık şans bulaşmış insanlardan olmalıyım ki sadece bu sonbaharda ayağımda paralanacak olan botları buldum.
Üstelik 129.95 ten 19.95 e düşmüştü.
Tek bir tane 38 numara varmış hemen kaptım.

9.90 a gece mavisi çok hoş bir topuklu ayakkabı bile vardı.
(Etiketi görünce gözlerimiz yerinden fırladı Ahmetin tepkisi 'canım bence yanlış etiket basmışlar.' şeklindeydi )
Fakat gerçekti ve ne yazık ki tek bir tane ve 36 numara vardı.
Ayağı 36 olan şanslı bayanlardan olmadığım için bir kez daha üzüldüm.

Sezonda beğendiğim inci işlemeli clutch da 29.95 e inmişti.
Ama hala şansızlığım devam ediyordu tek bir taneydi ve defoluydu.
(Üstelik benim düğün için beyaz bir clutch a ihtiyacım vardı)
Tamir edilebilir mi diye uzun uzun baktıysam da en sonunda ahmetcimle onun bir umutsuz vaka olduğuna karar verip onu yerine bıraktık.

Sonuç : Harika bir fiyata yeni bir bootie m oldu. (+)
Elbiseme uyacak clutch u hala bulamadım.   (-)
( Son bir hafta )



Hiç yorum yok: