Etiketler

16 Ağustos 2012 Perşembe

Tuba Ünsal Loves Koton-Saks mavisi elbise

Bu elbiseye denediğimde üstüme cuk oturuşuyla,muhteşem rengi,asimetrik kesimi ve sade ama şık görüntüsüyle aşık olmuştum.
Kuzenimin düğünü için bir kaç kıyafet daha deneyip ne de olsa daha çok var düğüne daha sonra alırım demiştim.
Mağaza çalışanından elbisenin tek olduğunu öğrendiğimde içim içimi yemedi dersem yalan olur.
Eve gelince de türlü türlü şeyler döndü beynimde.
-Ahh keşke alsaydım kesin kapmışlardır elbiseyi şimdi.
-Ya onun kadar içime sinen bir elbise bulamassam kaldık mı dolaptaki emektarlara !
diye diye yedim durdum kendimi.
Taki Ahmetcimin elbiseyi benim için ayırtıp aldığını öğrenene kadar.
Görünce mutluluktan havalara uçtum.
Ahmetcim senden burada herkesin gözü önünde özür diliyorum.
Bir daha sana odun, öküz gibi ifadelerde bulunmayacağım :)
Ve yeniden çok çok teşekkür edip kocaman kocaman öpüyorum !








Koleksiyonda bu elbisenin pembe ve kırmızısı da mevcut.
Diğer renklerini mağaza da görmedim gerçi iyi ki de görmemişim yoksa kırmızı ve saks arasında kala kalırdım.

1 yorum:

ryhn dedi ki...

mrb elbiseyle fotgrfnz yokmu acaba bende bu elbsdn almyı dsnuorm ama karaszmda