Etiketler

24 Eylül 2012 Pazartesi

Alışveriş Günlükleri 18 : Kırmızı kazak

Bir laf vardır 5 kuruş fazla olsun kırmızı olsun diye neden böyle demişler hiçbir zaman anlamamışımdır.
Kırmızı renge daha yeni yeni alışanlardanım ben her zaman bana fazla iddialı fazla kadınsı bir renk olarak gelmiştir ki buda pek yalan sayılmaz hani.
 Üzerinizde kırmızı bir elbise yada dudağınız da kırmızı bir ruj varsa karşı cinste şehvet uyandırıyormuş.
Ben söylemiyorum araştırmalar söylüyor.
Karşı cinste şehvet uyandırdığı gibi dikkat çekici bir renk olduğu da aşikar.
Hiç trafik levhaları neden kırmızı diye düşündünüz mü ?
Dikkat tehlikeli viraj, Dikkat kaygan yol vb.
Üzerinizde kırmızı bir kıyafet varsa isteseniz de istemeseniz de dikkat ben burdayım etkisi uyandırıyorsunuz.
Hoca o gün sunum yapacak kişilere kafadan mı karar veriyor.
Eğer kırmızı giydiyseniz emin olun ilk sizi görür.
Vizeye çalışamadınız kopyamı çekmeye karar verdiniz sakın ola kırmızı giymeyin.
İlk siz yakalanırsınız.
Sizi uzun ve sıkıcı bir sohbete sokacak eski bir arkadaşınızı gördünüz kalabalığın arasından ona görünmeden sıvışmak mı istiyorsunuz üzerinizde kırmızı bir kıyafet mi var uğraşabildiğiniz kadar uğraşın fakat kaçamassınız.
Arabanızı park etmemeniz gereken bir yere mi park ettiniz arabanız kırmızı mı yanında ki dört aracın içinde sizinkini seçip onu çekerler.
Siz siz olun dikkat çekmek istemediğiniz ortamlarda kırmızıdan uzak durun benden söylemesi :)


Swetaer and Pants : Pull and bear
Necklace : Accessorize



Hiç yorum yok: