Etiketler

17 Eylül 2012 Pazartesi

FNO da Ne Giydim ? : Kamuflaj

Bu senede Fashion Night Out  caddebostanda geçirdim.
Çok fazla etkinlik olmasa da oldukça kalabalıktı.
Zaten FNO ne kadar alışveriş festivali olsa da insanın öyle bir başı dönüyor ki gözü pek birşey görmüyor.
Birde gerek soyunma kabini gerekse kasanın önündeki o uzun kuyrukta beklemek pekte benim tarzım değil.
Haliyle FNO bu sefer alışverişsiz sona erdi.
Birdahaki FNO yu karşı da geçirmek dileğiyle :)

Shirts:RIVER ISLAND/Pants:ZARA/Boots:ZARA/Bag:ACCESSORİZE/Bracalets:LC and Local Shop

Bu fotoğrafı şimdi bershka nın facebook sayfasında bulmuş bulunmaktayım.
Bunu da ekleyeyim postuma dedim.
Yalnız fotoyu görünce koptum bir insan anca bu kadar odun olur ! :) :)

1 yorum:

merrapunzel dedi ki...

ceket çok güzelmiş çokda yakışmş..