Etiketler

4 Ekim 2012 Perşembe

Alışveriş Günlükleri 21 : Kurukafalı kazak

Bu aralar kendimi pek iyi hissetmiyorum.Yoğun stres içindeyim.
Yaptığım hiçbir şey den zevk almaz oldum ne yazık ki.
Nedeni monotonlaşmış hayatım, planladığım şeylerin gecikmesi ve bu aralar ailemle yaşadığım problemler.
Allah başka dert vermesin ama bedeninin hastalanması kadar ruhunun da daralması yaralanması oldukça kötü ve hayatını zorlaştıran bir durum.
Moralimi yükseltmek için küçük şeyleri takmamaya çalışsam da bu aralar oldukça alıngan ve hassas oldum.
Moralimizi düzeltmenin en güzel yolu belki mini bir alışveriş ve kuaförde geçirilen bir kaç saat olabilir.
Tabi ki kendimizdeki değişiklikleri abartmamak sonra üzüleceğimiz şeylere kalkışmamanız şartıyla.
Bende moralimi düzeltmek için kendime mini alışveriş günleri, sevdiklerimle bol gülümsemeli buluşmalar ve ufak değişiklikler yapmak için kuaför randevusu almayı planlıyorum.



Hiç yorum yok: