Etiketler

9 Ekim 2012 Salı

Alışveriş Günlükleri 22 : kamuflaj pantolon,zımbalı kazak

Bu hafta sonu benim için güzel bir hafta sonuydu. Umarım herkes içinde öyledir.
Cumartesi günümü kuaförde geçirdim.Çok fazla olmasa da saçımı kestirdim ve birazda açtırdım.
Kuaför kesinlikle iyi geldi bu aralar moralimin bozuk olduğundan bahsetmiştim.
 Pazar günü de gezdim kozmetik ve kıyafet üzerine mini alışverişler yaptım.
Herşeyin yanında yeni bir kitaba başladım onunda katkısı var kafamı dağıtmam da tabi ve en önemli şeylerden biride insanın kendi kendini mutlu etmeyi kendi kendini iyileştirmeyi başarabilmesi.

                                                    Kazak/Knitwear : Bershka
                                                     Pantolon/Pants : Zogho
-----------------------------------------------------------------------------------------
Böyle buyurdu melenk (:  için güncelleme :
Başladığım kitap çok sevdiğim yazar Linda Howard ın son kitabı olan Av Mevsimi .
Yeni bir kitap arayışında olan herkese tavsiye ederim.Sadece bu kitabı değil yazarın tüm kitaplarını.
İçinde aşk,heyecan,aksiyon,tutku olan bir kitap arıyorsanız Linda Howard ın kitaplarına bir göz atmalısınız.Yazarın oldukça sade ve akıcı bir dili var ve kitaplarını kesinlikle bitirmeden elinizden bırakmak istemiyorsunuz.
Ne demek istediğimi okuduğunuzda anlayacaksınız :)
   

4 yorum:

balgözlükız dedi ki...

kazaga bayıldım,güle güle giyin :)

mörvy dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim :)

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

iki parçada çok şık ama kazağa ayrı bir bayıldım (: başladığınız kitabıda paylaşsaydınız ya (:

mörvy dedi ki...

Bende ayıla bayıla aldım doğrusu :)
Kitapla ilgili postu güncelledim.
Beğenileriniz için çok teşekkür ederim :)