Etiketler

24 Ekim 2012 Çarşamba

Alışveriş Günlükleri 23 : Watsons çıkarması + Rimmel London Moısture Renew Lipstick

Uzun zamandır Gliss in Ultimate Repair serisini kullanıyorum ve oldukça memnunum.
eğer kampanya bitmediyse şuaralarda 2 şampuan tek fiyatına aynı şekilde 2 saç kremi tek fiyata kampanyası vardı.
Kullananlara yedeklemek için fırsat kaçırmasınlar derim.

Birde gitmişken çeşit çeşit yağların arasından badem yağını aldım.
Zeytinyağı,badem yağı ve yumurta üçlüsünün saçlarda mucizeler yarattığına inanıyorum.
Ne demişler herşeyin doğal olanı makbuldur.
Her zamanki gibi sepetime birde oje attım.
Ojenin nosunu burada yazmıyorum en kısa zamanda yeni bir oje swatch uyla karşınızda olacağım :)

                                Rimmel London Moısture Renew Lipstick 700 Nude Delight

Rimmel London ın rujlarını seviyorum.
Moısture Renew Lipstick serisini ilk defa denedim her seferinde dış görünüşe önem vermem diye çemkirsem de ambalaja tav olup aldım.
Dokusu fena sayılmaz kokusunu pek sevmedim.Sanırım çok beğendiğim bir renk olmadıkça bu serisini almam. Kesinlikle Long Lasting Rich Colour Lipstick ve The Kate Moss collection çok daha başarılı.
Tabi bu serininde seveni olabilir bunlar şahsi görüşlerim :)

Hiç yorum yok: