Etiketler

25 Ekim 2012 Perşembe

Alışveriş Günlükleri 24 : Bordo ne varsa topladım !

Hiç aklımda yokken yapılmış bir alışverişin ganimetleri bunlar
ben bu renklerle aklımı bozmuşum bu aralar hadi hayırlısı (:
Kurukafaya tam gaz devam ederken hayvan desenlerini de unutmuyoruz.
Rakunlu kazağı taparak aldım oldum olası rakun öpülüp okşanası gelmiştir bana zaten ölüp bitmeme şaşmamalı.
Tabi görsem buna asla cesaret edemem malum rakun sevimli olduğu kadar da vahşi bir hayvancık.
En kısa sürede giyinip fotoğraflamak dileğiyle :)
Pantolon : Pull and Bear / Kitap: Linda Howard-Alev Alev
Gömlek : Pull and Bear
                                                           Kazak : Pull and Bear
Çanta : Mudo 
                                                                Cüzdan : Bershka

7 yorum:

Gamze Durmuşcan Çulhaoğlu dedi ki...

Bordoya ben de takmış durumdayım:) Güle güle kullan cicilerini çok güzeller:):):):)



Çekilişim var beklerim:):):)

http://photoandfashion-diy.blogspot.com/2012/10/cekilisim-vaaaar.html

Şepşeker dedi ki...

Gömleği çoook beğendim , tabii blogunu da , hemen takibe alıyorum ;)
Mutlu bayramlar ;-)

mörvy dedi ki...

Gamze Durmuşcan, çok teşekkür ederim mutlu günlerde inş. şuan mutluluğa çok ihtiyacım var.
Şepşeker, Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :)
Size de iyi bayramlar.

darkolivee dedi ki...

oy oy diyorum başkada bişiy demiyorum
kuru kafaya taktım bende bu ara :)

sevgiler

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

o çantayı ben bulamıyorum ya siyahı var ama ben de o rengini istiyorum :(

mörvy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mörvy dedi ki...

darkolivee, teşekkür ederim :)

Kova kadınıyım ben, Çantayı Caddebostandaki Mudo dan aldım ama alalı baya bir oldu.
Siyah rengi ile bu rengi arasında kalmıştım sonunda bunu almaya karar verdim.
Şimdi çok seviyorum bu çantayı :)
İnş. en yakın zamanda bulursun sende bu rengini.