Etiketler

28 Ekim 2012 Pazar

Alışveriş günlükleri 26 : Flora by Gucci

Uzun zamandır  Lolita Lempicka nın The First adlı parfümünü kullanıyorum.
Ve artık değişik bir parfüm almanın zamanı gelmişti bende kendimi Gucci nin Flora sıyla ödüllendirdim.
Buda bana bayram hediyesi olsun :)
Tabi ki The First den vazgeçmiş değilim artık kendimle bütünleştirdim o parfümü kışın en soğuk günlerinde gene kendisine sıkı sıkı sarılacağım (:
(Çekim bana aittir.)
GUCCI FLORA BY GUCCI 75 ML
Eau de Parfüm versiyonunda sandal ağacı ve paçuli ile dengelenen gül ve osmanthus çiçeği bulunmaktadır. Üst notalardaki taze narenciye ve şakayık çiçek buketinin son notalarını oluşturmaktadır.

Ben Limangodan parfumes kampanyasından 170 TL gibi bir fiyata aldım.
Tekin acar da fiyatı : 254 TL
Sevil Parfümeri de fiyatı : 241 TL (Güncel fiyatlar)



3 yorum:

Cosmo Trend dedi ki...

gucci flora kyoğun çiçek kokusuyla çok hoşbir parfüm.Çevremde severek kullanan çok insan var fakat bende kalıcı olmadığı için alamıştım.Bloğunu yeni keşfettim.Başarlar diliyorum:)iyi bayramlar!

cosmo-trend.net

PINKY FASHION dedi ki...

bu parfüm bana hediye gelmişti, gerçekten çok güzel

pia mia dedi ki...

güzel bir kokudur...
bu arada süper bir çekilişim var , beklerim :)

hepsisatista.blogspot.com