Etiketler

2 Ekim 2012 Salı

Alışveriş Günlükleri 20 : Essence Göz Farı


No: 52                                    No: 11
Essence göz farlarını ilk kez deniyorum.
Şimdiye kadar neden almamışım bilmiyorum ama gerçekten çok beğendim.
Yanlış hatırlamıyorsam tanesi 5 TL civarı birşeydi.
Fiyatına göre kalitesi olağanüstü zaten kullananlar biliyordur kullanmayanlar varsa mutlaka denemesini tavsiye ederim.
Sanırım No: 52 favorim olacak.
Mac 'in yeni far paleti Eyeshadow shades of Camouflage ' 'ın Cactus Thorn isimli renginin ve Loreal Sahara Treasure nin neredeyse aynısı.
Üsteledik çok daha uygun fiyata :)


2 yorum:

Rainbow Gatherer dedi ki...

selam =) blogunu daha önce gezdimmi bilmiyorum ama çok guzel. izlemeye alacağım şimdi. farı bende cok begendim. banada beklerim =)

mörvy dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Bende sizi takip edeceğim :)