Etiketler

10 Kasım 2012 Cumartesi

Alışveriş Günlükleri 27 : Gratis çıkartması

Son birkaç gündür blogumu baya ihmal ettiğimin farkındayım.
bu durumdan hiç hoşlanmıyorum ama bu aralar işlerim baya bir yoğundu.
Neyse olan oldu alışverişlerim baya bir birikti bu ara bol bol post hazırlarım.
İlk olarak küçük bir gratis alışverişini paylaşmak istiyorum.
Törpü hediyeli karpuzlu bu el kremini  çok sevdim.Tam çantaya atmalık.
kokusu da oldukça hoş çok ağır değil.
Meyve desenli törpüsüne de ayrıca bayıldımm ! :)
                                                Grace Cole Hand Cream : 10 TL
Precision Beauty Soft Touch : 12 TL civarı

Cımbızımı dezenfekte etmekten baya bir yıprandığını gördüm hazır girmişken yeni bir cımbız seti kaptım.
Özellikle ince uçlu olan inatçı kılları almada oldukça başarılı :)

Çok yakında doğal yağlar ve bitkilerle hazırlanan benimde bir müddettir denediğim özel bir bakım kürüyle karşınızda olacağım :) 

Çok çok öpüyorum ..

2 yorum:

Belle Amie dedi ki...

el kremi takintim var, nerde guzel kokan biri gorsem aliyorum ;\
bu post iyi olmadi :D
takibindeyim
belleeamie.blogspot.co.uk beklerim

mörvy dedi ki...

Benimde güzel kokulu şeylere zaafım var.
törpüsüyle beraber çok sevimliler almanı tavsiye ederim çantanda da yer kaplamıyor.
bloğunu ziyaret edicem teşekkürler :)