Etiketler

16 Kasım 2012 Cuma

Alışveriş Günlükleri 29 : The Balm Nude far paleti !

Birçok farım olmasına rağmen karşı koyamadığım cazibesiyle kollarıma gelen far paletim.
Birçok blog da hakkında oldukça olumlu yorumlar okudum.
Hayran Hayran baktım.
Almamalıyım şuanda gerek yok yeterince farın var dedim kendime.
Gratis'e her girdiğimde satış elemanının sanki kalbimden geçenleri görürcesine elinde bu far paletiyle yanıma gelişinde iç çeke çeke teşekkürler deyip ihtiyacım olan reyonlara yöneldim.
ama sonunda karşı koyamadım 
Palete şöyle bir baktım.
-Sende benim olmak istiyorsun değil mi ? dedim ve kendimizi kasada bulduk.
Kollarımın arasında yeni evimize götürdüm onu makyaj masamın ortasına koyup hayran hayran seyrettim hiç sıkılmadan.
İşte bu Nude la benim ihtiraslı aşk hikayemiz :)

Hikayemizi dinlediniz pardon okudunuz :)
Şimdi gelelim ilişkimiz nasıl gidiyor.
Öncelikle pigmentasyon oldukça başarılı fırçanıza aldığınız azıcık bir farla aşağıdaki rengi elde edebiliyorsunuz.
Henüz sadece SULTRY (ihtiraslı,ateşli anlamında) adlı rengi kullandım.
Uzun zamandır hayalini kurduğum rengi buldum.
Matlığı ve naturelliğine bayıldım.
( Makyaj öğlen 11 de yapıldı fotoğraf akşam 8 sularında çekildi. Ayrıca fondöten ne de far bazı kullanmadım. Yani uzun lafın kısası kalıcılık da oldukça başarılı.)

* Farları sürdüğümde tek tek fotoğraflamayı düşünüyorum tek tek hepsini posta ekleyeceğim.
Şimdi aşkımla bizi yalnız bırakın lütfenn ..  :)



7 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

en sevdiğim far paletlerinden biri:)bu arada gözlerin çok güzelmiş maşallah:)

mörvy dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Belle Amie dedi ki...

nude palet harikaymis gercekten :)
pek far kullanmasamda begendim, hosuma gitti :)
takibindeyim
belleeamie.blogspot.co.uk

PINKY FASHION dedi ki...


Bende de UD Naked var o da çok başarılı. Bununda renkleri güzel görünüyor. güle güle kullan;))

Gözlüğümle ilgili soru sormuşsun, bloğumda yanıtladım ama kolaylık olsun die buraya da yazıyorum ;)

"Umarım aradığın gözlüğü bulmanda sana yardımcı olabilirim. Bu gözlüğü bende çok beğeniyorum, hatta aldığımdan beri başka gözlük takmıyorum (hala aşkımız devam ediyor :))

Gözlük el yapımı, Almanya'da yapılmış. Yalnız iç kısmı sedefli değil"

yıldız dedi ki...

gözlere maşallah diyim;)
far paleti güzel gözlerin daha güzel;)

mörvy dedi ki...

Pink Fashion,UD Naked paleti bende çok beğeniyorum üstelik naked 2 sephora ya gelmiş fakat henüz bakmadım.Zaten 2 dense Naked ı almayı tercih ederim.
Gözlük konusunda yorumumu çabucak yanıtladığın için çok teşekkür ederim.
Bloğuna da cevap bıraktım.

Yıldız, Çok çok teşekkür ederim :)

mörvy dedi ki...

Bella amie, far kullanmayanların bile seveceği bir far paleti çok naturel renkler var.
bende bloğunu ziyaret edeceğim çok teşekkür ederimm :)