Etiketler

28 Kasım 2012 Çarşamba

Alışveriş Günlükleri 33 : The Balm Rockstar palette+maybelline bb cream+Flormar smokey eyes,essence breaking dawn blush+Maybelline Black Drama

Bilindik üzere 26 kasım tarihleri arasında Gratiste renkli kozmetik ürünlerinde indirim vardı.
Bu ara baya bir kozmetik alışverişi yapmıştım fakat indirimi duyunca kendimi tutamadım bu indirimden bende nasibimi aldım.
Ohhh ohh sefam olsun :)
 Flormar smokey eyes
The Balm Rockstar Palette Balm Jovi
Maybelline Volum Express Falsies Black Drama
Maybelline BB cream
Essence Breaking Down Reneesme blush

5 yorum:

cemre dedi ki...

bende bir sürü şey aldım çok mutlu oldum:))

BÜTÜ dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan tatlım :)

mörvy dedi ki...

Cemre, bende nasıl mutlu oldum anlatamam indirimde güzel şeyler kapınca benden mutlusu olmuyor :)

Bütü , çok teşekkür ederim cnm :)

Aycelce Hayat dedi ki...

bb krem şu dönem herkezin dilinde. bugün gratiste ben de senin aldığına baktım baktımm elimi atıp atıp çektim almadım.denedikten sonra yorumlarsan sevinirim.

mörvy dedi ki...

Aycelce Hayat, ben bb kremden memnun kaldım.en yakın zamanda post hazırlayıp fikirlerimi paylaşıcam.
Sevgiler.