Etiketler

29 Kasım 2012 Perşembe

Alışveriş Günlükleri 34 : Thakoon sunglasses

Dokunduğum andan beri aşık olduğum gözlüğe sonunda sahip oldum.
Thakoon el yapımı gözlük üreten bir italyan markası.
Ona dokunma fırsatı bulmadan önce bende bu markayı duymamıştım.
Ama retro havası,kalitesi ve şıklığıyla şuan kendisi benim favorim.
Fiyatı : 575 TL (sezon sonu)




              İçinin sedefle kaplandığını gördüğüm anda artık bu gözlük benim için vazgeçilmezdi.
                                                       Şu güzelliğe bir baksanıza :)

6 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

Aradığın gözlüğü bulmana çooook sevindim ;))gerçekten güzel bir parça, retro havasına bayıldım ;)

nilay dedi ki...

Çok güzelmiş gerçekten
Sevgiler

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

çok güzelmiş gözlük süper
güle güle kullan

BÜTÜ dedi ki...

güle güle kullan tatlım gerçekten çok ama çok güzel bir seçim bayıldım :)

PINKY FASHION dedi ki...

dün caddedeydim ama ben seni görmedim :(( keşke konuşsaydık, üzüldüm şimdi :((

mörvy dedi ki...

Pinky fashion, Çok teşekkür ederim senin uğur getirdiğine inanıyorum :)
Ben yapısal olarak biraz çekingen bir insanım o yüzden gelemedim:( İnş. bir başka sefere :)
Öpüyorum :)

Nilay,Teşekkür ederim. öpüldün :)

Kova kadınıyım ben,çok teşekkür ederim iyi günlerde inş :)

Bütü, Çok teşekkür ederim canım bende bayılıyorum kendisine :)