Etiketler

26 Kasım 2012 Pazartesi

Alışveriş Günlükleri 32 : Ultra Color Rich Lipstick Plum Seduction + Extra Lasting Lipstick Enduring Wine

Avon siparişlerim geldi.
İlk defa hayal kırıklığına uğramadım desem yeridir.
Uzun zamandır bordo ruj arıyorum.
Hatta bu arayışım sonucunda bir çok kırmızı rujum oldu.
Hiçbirini de kullanmıyorum.
Avonun kampanya 13 katoloğuna bakınca bu rujları gördüm bu sefer olacak dedim ve sipariş verdim nede iyi etmişim.
(soldan sağa)Ultra Color Rich Lipstick Plum Seduction 9.20 TL
Göz Temizleme Losyonu (Satış danışmanının hediyesi)
Extra Lasting Lipstick-Enduring Wine 10.20 TL
Avon El ve vücut kremi 5,90 TL
                                     Ultra Color Rich Lipstick Plum Seduction
                                     (Kesinlikle rengi bordo koyu kırmızı değil.)


                                                                            Flaşlı
                                                                            Flaşsız

4 yorum:

cemre dedi ki...

bordo rujdan bende istiyorummm:) güle güle kullan

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben de istiyorum bu rujdan çok iyi gözüküyor umarım rengi de güzeldir.

mörvy dedi ki...

Cemre,Teşekkür ederim güzel ve ucuz bir seçenek tavsiye ederim.

Kova kadınıyım ben, Bu posttan bir öncekinde kombin postumda bu ruju sürmüştüm tam rengine oradan bakabilirsin.
Ama en yakın zamanda 2 rujunda swatch unu buraya koyacağım :)

Tub@ dedi ki...

Merhaba!:) Ben de bir kova kızı olarak rengini çok beğendim, sana da güzel yakışlacağına eminim. Bloğunu da sevdim ayrıca, sevgiler.. :)
www.TuubaSah.Blogspot.Com