Etiketler

11 Kasım 2012 Pazar

DIY : Post-it defteri


Çok Çok basit bir DIY projesiyle karşınızdayım.
Ne yazık ki yapım aşamasını  çekmeyi unutmuşum :(
Kolay olduğu için anlatmam yeterli olur diye düşünüyorum umarım yanılmıyorumdur.
Kalın bir mukavvayı alıyoruz. İstediğimiz boyutta kesiyoruz ben çantama rahatça sığsın diye ufak yaptım.
Kestiğiniz mukavvayı cetvelle ölçerek ortadan iki çizgi atıyorsunuz.
Oralardan büyüyorsunuz kırılmamasına dikkat edin.
Daha sonra istediğiniz desende kumaşı alıp silikon tabancasıyla yapıstırıyorsunuz.
Aynı defter kaplar gibi :)

Daha sonra post-it leri defterimizin iç kısmına yapıştırıyoruz.
Post-itleri D&R veya Nezih ten yada herhangi bir kırtasiyeden edinebilirsiniz.
İlk yaptığınızda kapanmada bir sorun olacaktır.
Koltuğun minderinin altına yada yatağınızın altına koyup bir müddet bekletebilirsiniz.
Güle güle kullanın :)


Artık kendileri hep çantamda asla yanımdan ayırmıyorum :)

4 yorum:

yasemin uzunoğlu dedi ki...

çok cici olmuş

cemre dedi ki...

ne kadar süslü olmuş o öyle:)

BÜTÜ dedi ki...

bayıldım :)

mörvy dedi ki...

Yasemin uzunoğlu ,Teşekkür ederim bende çok sevdim.

Cemre, biraz süslü oldu evde başka kumaş bulamadım leopar oldu ama böylede çok sevdim ne yalan söyleyeyim.

Bütü, Beğenmene çok sevindim :)