Etiketler

24 Kasım 2012 Cumartesi

Ne Giydim ? : Bordo kazak + yaka detaylı oduncu gömlek

Bloguma bir göz atınca uzun zamandır kombin postu yayınlamadığımın farkına vardım.
Vakit buldukça daha fazla kombin postuyla karşınızda olacağım.
Kızıllaşmaya başlayan yaprakların güzelliğine bayılıyorum.
Sizde bu fırsatı kaçırmayın bol bol fotoğraf çekin derim.
Sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum.








Pants/ Pantolon : Pull and bear
Shirt/ Gömlek  : Pull and bear
Knitwear/ Kazak : Beyoğlu iş merkezi
Boots/ bot : Bershka
Bag /Çanta : Mudo 
Bracalets/ Bileklikler : Eminönü
Rings/ Yüzükler : Beyoğlu iş merkezi
Necklace: Kolye : Tresera
Sunglasses/ Gözlük : Carrera Margot


7 yorum:

Belle Amie dedi ki...

O ne muthis renk uyumudur bebegim oyle :)
Cok tatlisin, cok cicisin, gomlegin ve sweaterin uyumuna bir baska bayildim :)
sevgiler

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

kombindeki uyum ve dataylara bayıldıma ama asıl o saçlar beni benden aldı (:

mörvy dedi ki...

Bella Amie, teşekkür ederim canım :)
Genelde kazakları gömlekle kombinlerim enerjim olmadığı günlerse direk üzerime geçirir bir kolye takarım.
Ama sanırım gömlekle çok daha tarz duruyor.

böyle buyurdu melenk, :) çok teşekkür ederim.Saçlar uzun olunca maşa yada fönde uzun sürüyor fazla zamanım olmadığında pratik saç modellere kaçıyorum örgüyüde çok severim sık sık kullanırım.
Ucu maşalı hali komik mi oluyor acaba diye düşünüyordum beğenilmesine çok sevindim.

e-nsisters' blog dedi ki...

Kazak gömlek kombınlerını buara sever oldum!
Takıbe aldık senı,bıze de beklerız ;)

Adsız dedi ki...

merhaba bloguna yenı rastladım ve bayıldıım gercekten cok tatlı ve ıcten bır sıte olmus:)kombın zaten harıka cok yakısmıs ama o saclar yok muu hemen kuafore gıdıp sarısın olmak ıstıyorum:)acaba dogal sac rengın neydı boyatsam benımde bole guzel olur mu bır de kaslarını boyatıo musun sevgıler ece <3

mörvy dedi ki...

Adsız, Blog um için ve saçlarım için yaptığın güzel yorumlar için çok teşekkür ederim.
İnan moral oldun bana :)
Saçlarımın doğal rengi kahverengi.
Şuan ki saçım bal köpüğü üzerine sık röfle saçların koyu renkse büyük ihtimalle açmadan yapamazlar.
Bu saça koyu kaş güzel durmuyor ne yazık ki bir müddet koyu kaşla kullandım fakat gelen yorumlara göre boyatmaya karar verdim ve son dip boyamda kaşlarımıda boyattım bal köpüğüne. Umarım faydalı olabilmişimdir.
Başka sorun varsa onlarıda yanıtlarım canım.
Öpüldün :)

Adsız dedi ki...

cevapladıgın ıcın tesekkur ederım bu renk sıze gercekten cok yakısmıs ve cok dogal durmus:)benımde saclarım koyu kumral ve kaslarımı boyatmak zorunda kalıcam:)