Etiketler

6 Aralık 2012 Perşembe

Çeyiz yapanlar Markafoni'ye

Alışveriş sitelerinden eskiden kıyafet parfüm bakan bünyem şimdi yatak örtüsü,havlu tabak çanak bakmaya başladı.
Halihazırda bendeniz çeyiz hazırlıklarına başlamış bulunmaktayım.
Yakında evliliğe dair paylaşımlarım artabilir çünkü herkese mutlu haberler verebilirim.

Bugün markafoni de Cotton Box kampanyasına gözüm ilişti.
Çok güzel nevresimler,kapitone setler vardı kayıtsız kalamadım attım bende bir tane sepete.

Kapitone set nedir bilmezdim ben öğrenmiş oldum çok işlevliliğide oldukça hoşuma gitti.
Kapitone setin nevresim takımından farkı neymiş hep beraber bakalım.

Kapitone setin özelliği dört mevsim boyunca kullanabilmenizdir.
Kış aylarında içine yorgan geçirilerek nevresim olarak kullanılabilirken yaz aylarında pike olarak tek başına kullanabilecek özelliktedir.
Dilerseniz yatak örtüsü olarak da kullanabilirsiniz.

Şimdi modellere bir göz atalım.


Benim aldığım model bu.
Dekorasyonda her zaman açık renkler tercihimdir koyu renklere hiç gelemem.
Gerek beyaz oluşu gerekse ortancanın çok sevdiğim bir çiçek oluşundan bu modele bayıldım.

Fiyatları 90 TL bana oldukça uygun geldi.
Daha fazla model için tıklayın !
  


1 yorum:

Merve dedi ki...

aman alacaklar kalitesine dikkat etsin.. ben de aldım bir kaç ay önce böyle bi siteden kumaşlar seyrek dokuma çıktı nevresim takımımın:)