Etiketler

7 Aralık 2012 Cuma

Maybelline BB Krem


BB kremler Türkiye ye geldi geleli her yerde konuşulur oldu.
Makyaj bloglarında birçok yorum okuyup kararsız kalmıştım oldukça da merak ediyordum.
Sonunda satın alıp merakımı giderdim.
Zaten fiyatı da 20 TL bence oldukça uygun.
Öncelikli yorumum : Olumlu 
Ben bu ürünü sevdim bittikçe tekrar alacağım bir ürün.
Bende Fair ve Light tonları var. (Ürünün en açık 2 tonu)
Vadettiği özelliklere bir göz atalım.

1.kesinlikle doğru doğal bir ışıltı veriyor.
2.Cilt konuna eşit şekilde yayılıp uyum sağlıyor.
3. 30 SPF güneş koruma özelliğiyle bence yeterli.
4.Benim cildim kuruya yakın karma cilt suratımda gün boyu kuruma olmadı.
5. Cilt kusurlarını kapatmada kesinlikle yeterli değil kapatıcılığı yok denecek kadar az sadece kızarıkları kapatıp suratınızda renk bütünlüğünü sağlıyor.
6. Yağlanma ve parlama yapmıyor.
Sadece cildinizde doğal bir ışıltı oluyor.
7.Sürmesi oldukça kolay yüzünüz kısa sürede emiyor fondöten gibi kalıntı bırakıp pürüzsüz bir görüntüye sebebiyet vermiyor.
8.Taze ve sağlıklı bir görüntü verdiğine katılıyorum.

BB KREMDEN ÖNCE
                                                BB KREMDEN SONRA
En önemlisi bu kremin fondöten olmadığını unutmamak gerekiyor.
Kapatıcılık beklentisi olmayan canlı parlak ve sağlıklı bir cilt görüntüsüne ulaşmak isteyenler için günlük kullanım için oldukça uygun.
Krem için şahsi görüşüm olumlu ben bu kremi çok sevdim.
Yine dediğim gibi herkesin beklentileri farklı deneyerek almanızda yarar var.


1 yorum:

Trendydolap dedi ki...

aa ne güzel duruyor :)