Etiketler

31 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni yıl dilekleri ve gece için hazırlık ! :)

Ben bu sene yeni yıl için bir başka heyecanlıyım.
Geçtiğimiz 2 yıl benim için oldukça zorlu geçti.
Yaşamak istemediğim şeyler yaşadım üzüldüm ağladım.
Bu senenin bitimiyle tüm umutsuzluklarımı üzüntülerimi kötü anılarımı unutmayı diliyorum.
Bu senenin ülkemiz için hayırlara vesile olmasını,bu yıl olsun ülkemizin hiçbir toprağını satmamalarını,artık öğrencilerle uğraşmamalarını,hükümetin sezaryan kürtaj vs. gibi ailevi ve özel konularla ilgileneceğine teröre çare bulmalarını diliyorum.
Bu sene hiçbir şehit annesi kardeşi ve eşi ağlamasın.
Küçücük bebekler babalarını kaybetmesin.
Hepimiz sağlıklı olalım.Tüm hastalar iyileşsin.
Çağımızın laneti kansere çare bulunsun.
Allah bizi tüm doğal afetlerden korusun.
Hiç kimse eşini,ailesini,sağlığını,mutluluğunu,umudunu kaybetmesin.
Herkes için muhteşem bir yıl olsun !
Artık yavaş yavaş hazırlanmaya başlamalıyım.
Belki daha erken diyeceksiniz ama bende ki bu uyuşuklukla anca hazırlanırım.
                                                                    HERKESE MUTLU SENELER :)

3 yorum:

e-nsisters' blog dedi ki...

2013 hepimize harika gelsin!

Duygu Senyurek dedi ki...

kuzum slm aşkolsun ne özeli
teşekkürler yorumun için aynen göbek çıktı hamileyim 2.buçuk aylık ve şimdiden baya kilo aldım==))yakında paylaşıcam blogda artık=)öperimm

PINKY FASHION dedi ki...

yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle...