Etiketler

5 Ocak 2013 Cumartesi

Alışveriş Günlükleri 38: Son zamanlarda

Aslında ilk yılbaşı kombin postumu yayınlayacaktım ama henüz fotoğraflar elime ulaşmadı.
O yüzden yakınlarda aldığım ve yayınlayamadığım alışverişlerimi bir araya topladım.
Herkesin bildiği gibi tüm mağazalar % 50 indirime girdi.
Ama açıkçası ben ortada pek % 50 indirim göremedim.
Çoğu mağaza da % 25 oranında indirim mevcut.
Özellikle bu konu da Zara beni en çok hayal kırıklığına uğratan marka oldu.
İndirim oranı oldukça az ve aynı zamanda sezon başından beri olan birçok ürün yeni sezon diye indirime girememişti.
Kendi adıma en iyisinin % 70 indirimi bekleyip daha fazla birşey almamayı düşünüyorum.
Bu tür çantaları çok severek kullanıyorum. Bu indirimden %50 indirimle aldığım tek parça bu çanta oldu. 
MANGO : 54 TL ( indirimden)
Payetli Peplum : ZARA ( indirimden önce alındı ) 100 TL
Yeşil kazak : ZARA ( indirimden önce alındı ) 50 TL
Deri görünümlü pantolon : BERSHKA ( oda indirimden önce alınmıştı ) 70 yada 80 di.
                                                        Peplum elbise : ZARA ( indirimden)
                                                     (100 TL den 80 'e inmişti. İndirim oranını siz düşünün)
Botlar : ZARA  260 TL
Hayatımda bir ilk indirime diye gittim,indirimsiz ürün aldım.
Bu botları 2 aydır Zara da görüyor ve çok beğeniyordum indirimi bekleyip almadım.
Mağazaya gidince birde ne göreyim botlar aynı fiyatta duruyor.
Botları eski yerinden almışlar Yeni Sezon ürünleri koydukları köşeye koymuşlar.
Çok sinirlendim fakat dayanamayıp satın aldım.
Keşke daha önce alsaymışım diyorum şimdi kendime boşu boşuna bunca zaman beklemişim.
Eğer ben bu botları dayanamayıp ilk gördüğümde alsaydım.
Emin olun şuan yarı fiyatına düşmüştü.
Zaten hep öyle olmaz mı ? 

5 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

bende bugün Zara'ya gittim sadece 1 elbise beğendim, O da yeni sezondu :/ %70'i bekliyorum :))

Droplet dedi ki...

Sana çok katılıyorm. Zara benide çok hayal kırıklıgına ugrattı o kadar bekledim begendiğim etekte sadece 10 tl indirim yapmılar ve dayanamadım aldım artık. Kesin önceden alsaydım şimdi yarıya fiyatına satarlardı.

http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

mörvy dedi ki...

Pinky Fashion, bende bir daha bakacağım %70 indirimde.
Droplet, hahaha orası kesin canım.Ben yıllarca bu olayı yaşadım. Bu sefer almadım indirmediler gülsem mi ağlasam mı bilmiyorumm :)

ömür inandı dedi ki...

Gule gule kullanin hepsi cok guzel:) blogunuzuda pek sevdim bende beklerim sevgiler omurinandi.blogspot.com

mörvy dedi ki...

Bende blogunuzu takip edeceğim.
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :)