Etiketler

18 Ocak 2013 Cuma

Alışveriş Günlükleri 39 : Aksesuar ❤

Bu ara yine tembel bir blogger oldum.
Bu halimden bende son derece rahatsızım en yakın zamanda düzelmeye çalışacağım söz :)
Son zamanlarda ne almışım ?
Yine bol bol aksesuar :)
Cüzdan : Gratis ( Ne şirin değil mi? )
Zincir Bileklikler : Chiccy (markafoni)

                                                     Kolye : Chiccy (markafoni)
                                        Küpe : Chiccy    Ear Cuff : Ezgi Aksesuar ( Eminönü)
                            Deri Bileklik : Tresera   Altın Bileklik : Chiccy ( Erenköy mağazasından)
Deri taşlı bileklikler : Ezgi aksesuar ( Eminönü )


10 yorum:

ömür inandı dedi ki...

Hepsi cok gusel:) kupeler favorim ama gule gule kullanin sevgiler omurinandi.blogspot.com

herşey tadında dedi ki...

çok güzelller tatlım
iyi günlerde olsun inşallah;)

Zeps World dedi ki...

Hepsi cok guzel ama ozellikle cuzdana bayildim en guzel gunlerde kullanman dilegiyle :))

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan hepsi çok güzel

mörvy dedi ki...

ömür inandı, Küpelere bende bir ayrı bayıldım kullanacağım günü bekliyorum :) tşkkr ederim.

herşey tadında, çok teşekkür ederim :)
zeps world,Çok çok teşekkür ederim.
Cüzdan şuan gratiste indirimde bilginize :)

Kova kadınıyım ben,çok teşekkür ederim :)

nuts wardrobe fashion dedi ki...

Chiccy kupeler cok seker:) bende beklerm..

The Cook Department dedi ki...

Hepsine bayıldıımmm :)

mörvy dedi ki...

nuts wardrobe fashion,Çok teşekkür ederim. Sen beklersin bende gelirim :)
The Cook Department,Teşekkür ederim.Çok sevindim !:)

Saadet dedi ki...

markafoni sayesinde tanıştığım "Chiccy" benim de çok sevdiğim aksesuarlara sahip.. bunlar da çok hoş : )

nur ozturk dedi ki...

Cuzdan bir harika (:

shelikestravelling.blogspot.com