Etiketler

26 Ocak 2013 Cumartesi

Alışveriş Günlükleri 40 : Slippers / Panduf

Yılbaşı öncesinde hediye alternatifleri için Slippers / Panduf postu yayınlamıştım
Ne kadar sevdiğimden ev yaşantımda en çok kullandığım aksesuar olduğundan bahsetmiştim.
Bence herkes evini ve ev kıyafetlerini renkli ve sevimli hale getirmeli.Moralinizi ruh halinizi nasıl etkilediğinin farkına varacaksınız ;)
 Bu sefer kendi slipperslarımla ilgili post yapmak istedim aralarına yenilerini ekledim ve bence bu postun zamanı gelmişti.
   Güllü olanı bayıla bayıla Accessorize indiriminden aldım.Sanırım 32 TL civarında bir şeydi. (yeni)
   Tavşan aslan ve gri beyaz leopar desenli olan Twigy den Limango kampanyasından alındılar yanlış hatırlamıyorsam fiyatları 13 TL  civarıydı. ( Oldukça uygun anlayacağınız :) )
Ön sırada ki pembe kar desenli olan Accessorize oldukça eskidi ( Halinden de belli olduğu gibi ) ama hediye olduğu için benim için oldukça önemli 
Lacivert olan yine Twigy onu da bir Markafoni kampanyasından oldukça uygun fiyata satın almıştım.

Benden ve Slipperslarımdan şimdilik bu kadar :) 


7 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

pembe leopar'lıdan bende de var:)

ömür inandı dedi ki...

hepsi çook güzel:)güllü olanı pek sevdim güle güle kullan cnm

Aycelce Hayat dedi ki...

hepsi ayrı güzel ama güllü olan çok daha albenili duruyor tam benlik:)

ömür inandı dedi ki...

canım ben seni mimledim:)bloguma gelirsen çok sevinirim
http://omurinandi.blogspot.com/

nur ozturk dedi ki...

çook sevimliler (: güle güle kullan

shelikestravelling.blogspot.com

mörvy dedi ki...

Kozmetik perisi, bende onu çok :)

Aycelya Hayat, Onu kullanmaya kıyamıyorum ne yalan söyleyeyim :)

Ömür İnandı,Hemen bakıyorum canm.

Nur Öztürk, Çok teşekkür ederim :)

Sinem dedi ki...

Aynı benim dolap, doymuyorum ben de bunlara!!!