Etiketler

31 Ocak 2013 Perşembe

Alışveriş Günlükleri 42 : Flormar Long Wearing L22 + Flormar N008 Oje

Flormar ın daha önce sadece oje,kalem ve terracotta allığını kullanmıştım.
İlk defa ojenin yanında birde rujunu satın aldım.
Sanırım Flormar a haksızlık etmişim rujun rengi yapısı o kadar güzel ki oldukça da kalıcı.
Üstelik bu serinin renk skalası da oldukça geniş.
Ben bu rujla aşk yaşıyorum şuan da :)

Long Wearing Lipstick L22  : 12 TL
Oje N008  Neon Pembe
Siteden göz atabilir hatta satın alabilirsiniz :)
                                                            FLORMAR

6 yorum:

darkolivee dedi ki...

off harikaaa...
Sevgililer gününden mi bilmem her marka bu ara renklerde çoğalma var, avonda öyle

ömür inandı dedi ki...

Wuu...gercekten guzel;)gule gule kullanin

Prof.Dr. Beauty :) dedi ki...

Gülegüle kullan cnm..
Ben böyle tatlı soft bir pembe renk istiyorum.. Arayıştayım...
Flormarın bu serısının ten rengi rujunuda tavsıye ederim..

Melislicious dedi ki...

ben böyle pembiş ruj sevmem ama sende ne güzel durmuşş ayyyy ben de istiyom:))))

Duygu Senyurek dedi ki...


canım güzel yorumun için çok teşekkürler ruj çok güzelmiş canm
öperim(Z) sevgiler=)

mörvy dedi ki...

darkolive, bende bayıldım bu ruja.
Avonunkileri de gördüm bir ama deneyemiyoruz ya çekiniyorum açıkçası almaya.

ömür inandı , çok teşekkür ederim cnm.

Prof.Dr.Beauty , Tşekkür ederim.
Aradığın renk için Rimmel,Flormar ve Sephora ya bakabilirsin bence.
Nude rujlara da bakarım ;)Tşk.

Melisliciaus, Çok teşekkür ederim cnm.

Duygu Şenyürek, Teşekkür ederim canm.
Bende öperim.