Etiketler

20 Ocak 2013 Pazar

Ne giydim ? : Dantel etek + Biker bot

Uzun zamandır kombin postu yayınlamamıştım.
Bu güzel pazar gününün hatırına biraz fotoğraf çekelim istedim çektik ve şimdi bugün ki kombinimle ve kuaförüm sağ olsun oldukça kısalan saçlarımla karşınızdayım.
Bu süre zarfında da bol bol kilo almışım maşallah bana :)
       Kaban ve kazak : Pull and Bear
           Etek : Hakan yıldırım by Koton
           Çorap: Calzedonia
           Çanta : Mango 
            Botlar : Zara
            Gözlük : Thakoon
            Snodd : Kendim yaptım


9 yorum:

ömür inandı dedi ki...

kazak cok tatli(: bbayildim guzel gunlerde kullan sevgiler

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

saclarına bayılıyorum yaaa
ah o botu bı alamadım hala aklımda zara ındırıme eklemedı onu haınnnnnnnn

mörvy dedi ki...

Ömür inandı, Çok teşekkür ederimm :)
Kova kadınıyım ben, Çok teşekkür ederim :)kısalttım baya eskisine göre ama şuan çok memnunum :)
evet indirime eklemedi bende indirimi beklemiştim ama sonunda dayanamayıp aldım :)

Melislicious dedi ki...

aaaaa bu sezon en sevdiğim kazaktı bu ama bulamadım kalmamıştı! çok güzel kombinlemişsin cnm, benim de pull&bear'dan alıp sadece bi kere giydiğim bir dantel eteğim var ona böyle bir peplum detay yapayım bari:))) çok hoşsun saç rengini de çok sevdim!

Duygu Senyurek dedi ki...

ay saçlarına bayıldım
ay kujum ne kilo almamamsı daha 4 aylığım 9 kilo aldım=((
çok yattım ilk 3 ay ondan=(
belli olmuyr kapatyrm hehe

Milex dedi ki...

I adore everything you do

mörvy dedi ki...

Melislicious ,Bende sezon başında Palladium dan almıştım sonradan pek göremedim.Keşke bulabilseydin sende:(
Çok çok teşekkür ederim güzel yorumların için:)
Duygu Şenyürek , Çok teşekkür ederim bende senin saçlarına bayılıyorum :)
İnan bana 9 kilo hiç belli olmuyor hala çok güzel görünüyorsun :)

Seçkin Adıgüzel dedi ki...

Merhaba, Quzu markası ile ilgili bir yazını okudum markamla alakalı reklam ağını genişletmek istiyorum ilgilenirsen mail atarmısın, seckin

mörvy dedi ki...

Sayın Seçkin Adıgüzel,
mail adresinizi bırakmamışsınız.
g+ hesabınızda da mail adresinizi göremedim.
Blogumun yanında yazan mail adresinden bana ulaşırsanız markanız hakkında görüşebiliriz.
Teşekkürler

bymorvy@gmail.com