Etiketler

11 Şubat 2013 Pazartesi

1 ŞUBAT : Doğum Günüm

Uyarı : Bu bir 10 gün kadar geç kalmış bir doğum günü postudur.
Oldum olası doğum günlerimde kalabalık şaşalı kutlamaları sevemedim gitti.
Küçükken annem tüm sınıfı evimize toplar börekler çörekler yapar.
Her yıl teması değişen pastalar yapar ve o temaya özgü süslerle süslerdi ortalığı.
Eğlenmiyordum dersem yalan olur o zamana özgü sandalye kapmaca dansa davet gibi oyunlar oynardık.
Ne zaman ki vakit pasta üflemeye gelirdi herkes sana bakar hep bir ağızdan mutlu yıllar sana eşliğinde el çırparlardı işte o zaman yanaklarım kıpkırmızı olur içimden anneme söylenmeye başlardım.
Ne zaman lanet bir ergen oldum artık annem doğum günlerinden vazgeçiverdi kendi kendine :)
Sonra büyürsün arada kendine birkaç arkadaşımla doğum günü yapayım dersin.
Planladığın yakın arkadaşlarınla olan küçük doğum günü kutlaman herkesin yanında tanımadığın birkaç kişi getirmesiyle garip bir hal alır.
Bu başıma geldi geleli öyle bir planda yapamaz oldum.
Bu doğum günümü de sevgilimle başbaşa kutladım çok iyi de vakit geçirdim :)

3 yorum:

Melislicious dedi ki...

nice mutlu, güzel yıllara cnm!!! çok güzel kareler mutluluğun okunuyo zaten:))) umarım hep böyle mutlu olursun...
pastana bayıldım!!!

e-nsisters dedi ki...

Nice gönlünce senelere canım , güzel bir gece olmuş sankiiii :)

BÜTÜ dedi ki...

ne kadar güzel fotoğraflar.... iyi ki doğdun geç olsa da fıstık :)