Etiketler

20 Şubat 2013 Çarşamba

Alışveriş Günlükleri 43 : Rimmel London Kate Matte Lipstick 101-113

Yine karşınız da bu aralar takıntı haline getirdiğim kozmetik alışverişiyle çıktım.
Ne olacak benim bu halim böyle.
Kozmetik söz konusu olunca the balm ın farları ve paletleri ne kadar vazgeçilmezimse Rimmel London ında oje ve rujları vazgeçemediğim ürünler.
Rimmel London ın başka ürünlerini de kullanmaya başladım en kısa sürede onları da yayınlayacağım.
Kate Moss Rimmel London  ile çalışmaya devam ediyor.
Lasting Finish by Kate Moss serisinden sonra Lasting Finish Matte By Kate Moss serisini çıkarttı.
Denemeyenler için belirtmeliyim ki bu rujlar çok yoğun olmasa da kokulu.
Kokulu rujlardan hoşlanmayanlar pek beğenmeyebilir.
Yapılarına gelirsek diğer Kate Moss serisi kadar başarılı değil.
Dudaklarınıza peeling yapıp nemlendirici uygularsanız çok daha iyi sonuç alabilirsiniz.
Ben bu iki rengi çok severek aldım.

Nude pembe ruj arayanlar 101 i şiddetle tavsiye ediyorum.
Ben kendisine bayıldımm !

113 oldukça nude bir renk o kadar açık bir renk ki kelimelerle anlatamıyorum.
Resimlere bakıp kendiniz yorumlayın derim :)
Ben dayanamayıp aldım ama bence esmer tenlilerde çok daha güzel duracaktır.

4 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

bende de 03 ve 19 numaralı renkleri var, çok memnunum sanada çok yakışmış ;)

BÜTÜ dedi ki...

sana da çok yakışmış bence :) denemeli kesinlikle :)

Adsız dedi ki...

merhabaaa :) kac liraymıs bu rujlar size de cok yakısmıs :)

happywishtree dedi ki...

bende çok seviyorum bu seriyi.07,19,103 ve 104 numaralarını aldım.mat olmasına rağmen çok güzel duruyor dudakta.kalıcılığı ise çok başarılı.