Etiketler

5 Şubat 2013 Salı

Ne Giydim ? : Etnik desenli salaş hırka + Deri pantolon


Kış aylarında bereli kombinler hepimizin vazgeçilmezi oldu.
Eee kim sevmez ki bere takmayı ?
Hem soğuktan koruyor hemde daha şirin bir görüntü veriyor hakkını yememek lazım.
Bu salaş kombinle,en sevdiğim hırkamla ve pomponlu şapkamla ben kendimi çok rahat ve mutlu hissediyorum.
Ah birde o topuklar olmasa .. :)

Bere : LC Waikiki
Hırka :  Markasız
Tişört : Pull and Bear
Pantolon : Bershka
Çanta : Mango
Bot : Bambi 




7 yorum:

Gizem dedi ki...

çok tatlı bir görünüm olmus :)

Duygu Senyurek dedi ki...

ay hırkanın güzelliğine bakkk=))
cnm haklısnın sonradan aklma geldi yan taktım teli=)
düşünceli beybi muck

mörvy dedi ki...

Gizem, Çok teşekkür ederim :)

Duygu Senyurek, Çok teşekkür ederim salaş şeylere bayılıyorum.

Adsız dedi ki...

hırkaa cok guzel ggercekten :)

Adsız dedi ki...

hırkayı nerden aldınız cok merak ettım yardımcı olur musunuz?

Mörvy dedi ki...

Adsız, Çok teşekkür ederim.
Adsız, Hırkayı kış sezonunun başında Taksimde bir butikten almıştım adını hatırlamıyorum ne yazık ki :(

Sinem dedi ki...

Hırka bir harika!!!