Etiketler

11 Mart 2013 Pazartesi

Alışveriş Günlükleri 46 : Watsons Alışverişi

                                                                                        (İndirimsiz fiyatlar)
                   Rimmel London Match Perfection Kapatıcı          19.99 TL
                   Rimmel London Mach Perfection Fondöten         14.99 TL
                   Rimmel London Stay Matte Pudra                       12.99 TL
                   Rimmel London Kate Moss Lipstick                    12.99 TL
               
         
                   Not : En yakın zamanda ürünleri yorumlayacağım.

9 yorum:

happywishtree dedi ki...

merhabalar,

watsons'un indirimi beni de pek memnun etmedi.gratis'te ise the balm %5o indirimi en güzel hediyeydi.
aldıkların çok güzel ürünler, bende severek kullanıyorum.
yorumlarını,swatclarını merak ediyorum.
güzel bir bloğun var, takipteyim.
bende bloğuma beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Cansu andıç Stone babe❤ dedi ki...

ürünleri anlattıgın kadarıyla begendim canım nerden bulabilirim : )

mörvy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
limonun dünyası dedi ki...

Fondötenden memnun musun peki :)

Mörvy dedi ki...

happywishtree , Çok teşekkür ederim.En yakın zaman da yorumlayacağım.
Gelmezmiyim hemen ışınlanıyorum.

Cansu Andıç , konuyla ilgili bloguna yorum bıraktım canım.

Limonun dünyası , Fondöteni birkaç kez kullandım kapatıcılığı çok fazla değil.
Orta derece ama ben sevdim.
Alıp denemeni tavsiye ederim.

Berfin Aktürk dedi ki...

Ya merak ediyorum arkadaşlar bu rimel London iade turuncu kapaklı olanı var bunları hangisi iyi acaba??

Mörvy dedi ki...

Canim ben turuncu kapaklisini almadim henuz. Sanirim turkiyeye yeni geleni diyorsun. Ben bundan memnunum ince yapili kapaticili cok yogun degil cok sorunlu bir cildin yoksa kesinlikle cok memnun kalirsin.
cok dogal bir bitiris sagliyor. Rimmel londonun pudrasini da tavsiye ederimherkes cok memnun.

Mörvy dedi ki...

Watsons magazalarindan canim.

Mörvy dedi ki...

Canim ben turuncu kapaklisini almadim henuz. Sanirim turkiyeye yeni geleni diyorsun. Ben bundan memnunum ince yapili kapaticili cok yogun degil cok sorunlu bir cildin yoksa kesinlikle cok memnun kalirsin.
cok dogal bir bitiris sagliyor. Rimmel londonun pudrasini da tavsiye ederimherkes cok memnun.