Etiketler

12 Mart 2013 Salı

Alışveriş Günlükleri 47 : Gratis Alışverişi

     Bu sefer ki Gratis çıkartmasın da tercihimi The Balm dan yana kullandım.
     Uzun zamandır almak istediğim ürünleri aldım. Rahatladım :)
                                                                      (İndirimsiz Fiyatlar)
The Balm Balm Jovi Rockstar Palette                  50 TL 
The Balm Balm Shelter Renkli Nemlendirici         32 TL
The Balm Girls Ruj                                       17, 50 TL
The Balm DownBoy Allık                                   27 TL


Söz konusu kozmetik alışverişi olunca gözüm kararıyor.

Not: Ürünler en yakın sürede tek tek yorumlanacak.
Bu postu hazırlarken Rockstar Paleti kapsamlı şekilde anlatan bir post hazırlamadığımı fark ettim.

5 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Gule gule kullan nefis parcalar:)

Şebnem Kayaol dedi ki...

wooow süper parçalar almışsınız ben hepsini kaçırdım bitmişlerdi...

bana da beklerim:)

www.alisverismakyaj.blogspot.com

mörvy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kybele Renkleri dedi ki...

Çok güzeller. Güle güle kullan..

Mörvy dedi ki...

Kybele Renkleri, teşekkür ederim :)