Etiketler

14 Mart 2013 Perşembe

Alışveriş Günlükleri 48 : Dore Kemer ve saç bandı

Forever New mağazasına girince içi kıpır kıpır etmeyen kadın yoktur herhalde.
Durum benim içinde aynen böyle.
O şıkır şıkır elbiselerin aksesuarların içinde kendimden geçiyorum.
Bu sezonda çok güzel şeyler var en kısa sürede bakmanızı tavsiye ederim.
Ben en son bunları aldım.
Dore kemer e ihtiyacım vardı Forever new de bulacağımı biliyordum beni yanıltmadı.
Yanında büyük ihtimalle yazın kafamdan çıkartmayacağım saç bandını aldım :)
Böyle şeyler kullanmaya bayılıyorum. ♥ 

3 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

forever new harika aksesuarlar yapıyor,güle güle kullan:)

PINKY FASHION dedi ki...

bende de buna benzer bir kemer var özellikle yazın çok kullanışlı oluyor. güle güle kullan canım ;)

Mörvy dedi ki...

kozmetik perisi , çok teşekkür ederim.
Pinky fashion, çok çok teşekkür ederim canım :)