Etiketler

26 Mart 2013 Salı

Alışveriş Günlükleri 49 : Ecotools fırça seti

Geçen postlarım da wishlist ime koymuştum bu seti.
Uzun zamandır istiyordum ama başka şeylerden fırsat kalmıyordu.
Sonunda aldım iyi ki de almışım kılları gayet yumuşak aldığımdan beri birçok kez kullandım hiç dökülme olmadı. (1 kez yıkandı bile)
Benim aldığım sette,

  • Pudra fırçası : Pudra uygulama da gayet başarılı buluyorum.
  • Baby kabuki : Ben bununla allık uyguluyorum.
  • Kapatıcı Fırçası : Diğer 3 fırçaya göre daha sert kıllara sahip kapatıcıyı her zaman kullanmıyorum kullandığım zamanlarda parmaklarla uyguluyorum.Benim için çok gerekli değildi. 
  • Far Fırçası ( Eye blender) : Karıştırma fırçası da diyebiliriz.Tonlama yaparken bana çok yardımcı oluyor.Koyu renkle açık renk geçişlerini çok daha başarılı yapabiliyorum.

Setin birde keten çantası var çok sade ve cici :)
Bu set sadece pudra fırçası ve blender için bile alınabilir bence.
Daha sonra diğer fırçalarını da satın almak istiyorum.
Ecotools Gratiste satılıyor ve bu setin fiyatı 40 TL yanlış hatırlamıyorsam.


2 yorum:

beyaz kedim dedi ki...

Eco Tools aynı zamanda Migroslarda da var. Bende kapatıcı fırçası ile açılı eyeliner fırçası var. Gayet de memnunum :)Ayrıca da uygun fiyatlı ürünler :)

Makyaj Ürünlerim dedi ki...

Bu fırça setinden ben de almak istiyordum ama memnun kalıp kalmayacağımı kestiremediğim için yanaşamadım. Bu yazın benim için de bir fikir oldu. Teşekkürler. Bu arada ben de bloğuma beklerim:))