Etiketler

26 Mart 2013 Salı

Alışveriş Günlükleri 50 : Essence Oz the Great Powerful

Birçok kozmetik firması Oz the Great Powerful filminin vizyona girmesiyle birlikte Oz the great powerful adı altında koleksiyon sürdü piyasaya. Bu markaların içinde Urban Decay,OPİ ve Essence var.
Ben özellikle OPİ nin oje koleksiyonuna bayıldım.
Urban Decay  iki adet palet çıkarmış.İkisi de birbirinden güzel fakat ne yazık ki ülkemizde satışa sunulmadı.
Buralara gelen bir Essence koleksiyonu var ki sağolsun Gratis getirdi.
Bende en son Gratis e uğradığım da baktım neler varmış neler yokmuş diye.
Pek bir şey kalmamıştı. Ben bu koleksiyonlardan pek bir şey bulamıyorum. Ya kapışılıyor ya da az sayı da getiriliyor çözmüş değilim.

Aslında aklımda iki adette far almak vardı ama bir sorun kalmış mı diye ?
Hayır kalmamış yine silip süpürmüşler :)


Benim payıma düşenler de işte bu kadarcık !
Ama üzülmüyoruz ne demişler aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz.

Sosyal mesajımızı da verdik hadi ben kaçtım. 




Hiç yorum yok: