Etiketler

12 Mart 2013 Salı

.。.✿`°¤ Wishlist ¤°´✿.。.

Pull and Bear dan elektrik mavisi ceket kesinlikle benim olmalı :)
2 adet Essence maskara ikisi hakkında da çok iyi yorumlar okudum.
Ben inatçı kirpiklerimi bir türlü kıvırmayı başaramadım.Birde bunları denemek istiyorum.
Ecotools fırça seti uzun zamandır istiyordum ama hep başka şeylerin arasında kaynadılar.
Pudra fırçasına ihtiyacım olduğundan en yakın sürede alınacaklar listeme ekledim.

Aslında Forever New de bu sezon her şeye bayıldım desem yeridir.
Ama bu clutch un yeri bende ayrı nasıl beğendim nasıl beğendim anlatamam.


           O.P.I Oz the great powerful koleksiyonu mat renkleri de simli rekleri de şahane.
           Ama benim gözüm en çok mat pembe,beyaz ve altın pullu ojede kaldı.

4 yorum:

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

Pull and Bear dan hep tarzıma uygun şeyler bulmuşumdur ve bu ceketide gözüme kestirdim alıncaklar sırası kabarmaya başladı benim :)

Mörvy dedi ki...

Ceket şahane canım benim de alamassam içimde kalacak :)

ryhn dedi ki...

ceket indrme grms aklma siz geldnz bu arada sızı brandıum avmde grdm snrm :)

Mörvy dedi ki...

ryhan, çok teşekkür ederim en yakın sürede bakacağım :)
Geçen haftalarda gitmiştim.
Havanın çok sıcak olduğu bir gündü o gün gördüysen doğrudur :)
Keşke tanışsaydık çok memnun olurdum :)