Etiketler

3 Nisan 2013 Çarşamba

Alışveriş Günlükleri 53 : Essence

Yine yine bir Gratis alışverişi bu sefer ihtiyaç içindi diyerek kendimi teselli etmek istiyorum :)
2 adet Benri koyu ojeler için aseton : koyu ojeleri diğer ojelere nazaran daha kolay çıkartıyor denendi onaylandı.
Essence Get Big Lashes Curl maskara : Henüz kullanmadım çok merak ediyorum.
Essence Lipliner 06 Satin Mauve
Essence Longlasting eye pencil 12 Have a Green
Essence Oz the great and powerful 02 China Girl 
Essence Lipstick 12  Sparkling Miracle 
Essence XXXL Shine Lipgloss 05 Super Girl
 Essence Nailpolish 01 Master Of Illusion
                          134 Stuck On You
                         103 Space Queen 

Ne yazık ki Essence fiyatları yazamadım o fişi kaybetmişim :(
                              Flormar French Manicure Set  6.00 TL
                              Flormar Oje 321                     1.95 TL
                              Kağıt Törpü                             1.00 TL
                              Burt's Bees LipBalm                12.00 TL (2. si yarı fiyatına şuanda)
                              Nivea İnvisible for Black & White 6.50 TL

1 yorum:

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Ben o rimeli kullandım aşık oldum bi daha da bulamadım. Çok şanlısın bulduğun için. memnun kalıcağına eminim