Etiketler

6 Nisan 2013 Cumartesi

Alışveriş Günlükleri 54 : Bambi 2013 yaz koleksiyonu

Bambi 2013 yaz sezonuna bomba gibi hazırlanmış.Hemen hemen her modele bayıldım.
Özellikle babet ve loaferlara aşık oldum hem şık hemde o kadar rahatlar ki.
Hemencecik de Trendyol da kampanya ya girmişlerdi bende duramadım kaptım 2 tane :)
O kadar beğendim ki daha da alırım bu koleksiyondan gibi geliyor.

Bakalım neler almışım.

Hardal rengi zımbalı babeti 50 TL ye ,leopar tay tüyü babeti 40 TL ye satın aldım.
Tabi ki bunlar Trendyol kampanya fiyatlarıydı.
Mağazada ne kadar hiçbir bilgim yok ne yazık ki :(

Sizde benim kadar beğendiniz mi ?

4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

en sevdiğim modeldir o ilk fotodaki
güle güle kullan

Belle Amie dedi ki...

Ikisinede bayildimmm amamo leopar olan gonlumu fetettii :)
Guzel yorumun icin. Coook tesekkur ederim bitanesi opuldunn

Sausan Hanifah dedi ki...

Hi dearest, I love your post! Lovely blog!
I always love to follow inspirational blog like this!
Would you like to follow each other on GFC & Bloglovin? Let me know? :)


sausanhanifah.blogspot.com

Adsız dedi ki...

hardal sarısı babetın bende camel rengını aldım trendyoldan magazada 79 tl ıdı :)gule gule kullanın