Etiketler

23 Nisan 2013 Salı

Alışveriş Günlükleri 57 : Watsons

Hemen Hemen her hafta Watsons ve Gratis e uğruyorum sanırım.
Mutlaka her girdiğimde almayı unuttuğum bir şeyler oluyor.
Bu hafta yine kendimi şaşırtarak ihtiyacım olan ürünleri almaya çalıştım.
Gliss sıvı saç kremi : 5,99 TL indirimdeydi. Bu ürünü birçok kez aldım memnunum kokusunu da çok seviyorum.
Watsons ballı saç maskesi : 7,99 TL. Bu ürünün de daha önce biralısını kullandım bu seferde ballıyı denemek istedim.
Loreal NutriGold Gece bakım kremi : 14,90 indirimliydi. Bu kremden de memnun kaldım yazısını yazacağım.
Rimmel Shine Extende Oje : 4,99
Ve son olarak Pastel in Tarte'ye benzeyen meşhur yeni allıklarından 15 numarayı aldım. Hafif ışıltılı bir turuncu bayıldım fiyatı 9.90 TL.

1 yorum:

BeautyQueen dedi ki...

güle güle kullan hepsi ahrika