Etiketler

18 Nisan 2013 Perşembe

Trend : Saç Tebeşiri / Hair Chalk


Bu aralar gözüme en çok takılan çok çok hoşuma giden bir trend var ki o da rengarenk saçlar.

Ortaokul yada lise yıllarında sprey boyayla saçlarını renkten renge sokmayan ergen var mı aranız da ?:)
Kullananlar bilir sprey boyalar lanet şeylerdi saçları sertleştirir kalas gibi yapardı üstelik açık bir kıyafet giydiğinizde de sizi rezil rüsva ederdi.Birde sıkarken öyle bir kokardı ki hatırlamak dahi istemiyorum.
Zaten sanırım sonradan piyasadan kaldırıldı bu boyalar.
Ortaokul yıllarımda dershaneye giderken saçlarımın arasına yeşil ve pembe renk atardım.
Bu yüzden açık renk kıyafetlerden bile vazgeçmiştim. Hey gidi yıllar hey.
(Hatırlayıp duygulandım şimdi)

Ben boyamaya cesaret edemediğim için (malum her yıkanmada akıp duracak o renkler) uzun süredir renkli saçlara uzaktan bakıp bakıp ahh çekiyordum. Ama birde ne göreyim saç tebeşiri diye bir şey çıkmış neredeyse ülkemize bile gelmek üzereymiş. Ben daha yeni yeni haberdar olmuşum.

Henüz satın almadım birkaç gündür bakınıyorum sitelere ama en yakın zamanda alacağım.

Göz attığım bazı siteler,


5 yorum:

Belle Amie dedi ki...

ah, tamda bunun postunu yapmistim sacimda uygulamali haliyle bende :)

kozmetikperisi dedi ki...

Görsellerde çok hoş görünüyor,uygulamasıda çok zor değildir herhalde? :)

Mörvy dedi ki...

Bella Amie, bloguna yorum bıraktım canımcım :)

Kozmetikperisi, Çok çok hoş bende bayıldım canım.
Uygulaması çok çok zor değil ama tabi biraz zaman alır.

Boyamak istediğiniz tutamları sprey şişeye koyduğumuz su ile hafif nemlendiriyoruz.
Sonra tebeşiri tutama aşagı yukarı sürtüyoruz. Tabi havlu örtmek lazım saçın altına bu işlemi yaparken.
Daha sonra boyadıgımız tutamı maşa yada düzleştiriciyle şekillendiriyoruz.
Bu şekilde boya saça kitleniyormuş.

Bu kadarcıcık işte :)
Bu şekilde 2 gün falan kullanabiliyormuşuz tabiki yıkanır yıkanmaz da çıkıyormuş.

Birde son olarak sık aralıklarla uygulamamak gerekiyormuş.
Sonuçta kimyasal bir şey saça zarar verebilir.
Çok öptümm :)

irem eren dedi ki...

resimler çokk güzel gözüküyoor :)
bana da beklerim http://ojebahcesi.blogspot.com/ :)

irem eren dedi ki...

çokk güzel gözüküyor resimler :)
bana da beklerim
http://ojebahcesi.blogspot.com/ :)