Etiketler

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Alışveriş Günlükleri 59 : Mua Makeup Academy- Undressed palette (Urban Decay Naked Dupe)

Bugün ki konuğum yakın bir zamanda satın aldığım Mua nın Undressed paleti.
Bu palet Urban Decay Naked ın dupesi olarak gösteriliyor.
Naked palet bende yok o yüzden ikisini karşılaştıramayacağım ama netten gördüğüm kadarıyla renkler neredeyse aynı.Bu palet ingiltere de 4 sterlin gibi oldukça uygun bir fiyatta satılıyor.İçinde 12 renk var.
Ne kadar uygun olduğunu düşünün ahh Mua buralarda da satılsaydın keşke :(
Ben Gittigidiyor dan Pellini dükkanından satın aldım. Fiyatı : 30 TLydi.
Gördüğünüz gibi arada epey bir fark var ama Mua nın sitesinden almaya cesaret edemeyip gittigidiyor u tercih ettim. (malum kozmetik yasağı)
Gayet memnun kaldığım bir alışveriş oldu 3 gün gibi kısa bir sürede gönderim gerçekleşti.
Alışveriş yaptığım Pelin hanım aynı zamanda Bayan Kozmetik blogunun sahibesi.
Yani oda içimizden biri :) buyrun buradan blogunu inceleyebilirsiniz.
(Bir sürelik kullanımdan sonra bu resim eklendi tozutma bu şekilde özellikle görmeniz için silmeden çektim)

       Palette ki 2 far mat diğerleri ışıltılı.Mat far sevenler pek beğenmeyebilir.
  Pigmentasyon fiyatına göre gayet başarılı. Açık renkler koyu renklerden birazcık daha zor renk veriyor.
Renkler gördüğünüz gibi şahane.
Oldukça tozutuyor.
Ambalaj oldukça sade nerde Naked nerde Undressed :)
Kalıcılığı başarılı diyebilirim.Benim göz kapaklarımda sabah sürdüğüm far akşama kadar kaldı.
( Şunu belirtmeliyim ki göz kapaklarım yağlı değil hatta fazla kuru.Her gece nemlendirme gereği duyuyorum.)
Far bazıyla kullanılırsa harikalar yaratacağını düşünmekteyim. Yakın zamanda too faced far bazını almayı düşünüyorum. Bir makyaj postu yayınlarım o vakit ;)

Sonuç, Ben bu paleti çok sevdim.Bu aralar elim hep bu palete gidiyor.
Beğenenler alıp bir şans versinler der ve kaçarım. (◕_◕ )

Dipnot : Bu alışverişin diğer ganimeti olan Mua Krem allık Bittersweet başka bir postta yorumlanacak.

3 yorum:

happywishtree dedi ki...

gerçekten çok güzelmiş renkleri.bu paletten mutlaka almak lazım.güle güle kullan:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Mörvy dedi ki...

Çok teşekkür ederim evet çok güzel bir palet mutlaka alınmalı :)

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Sahane bir palet ilk 6 renge bayildim . Gule gule kullan :-)