Etiketler

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Alışveriş Günlükleri 60 : Anneler Günü Gratis Alışverişi

9-12 Mayıs tarihleri arasında anneler gününe özel Gratiste %50 Watsons da da Turkcellilere %44 indirim var. Bende dün uğradım Gratise The Balm standına dalıverdim her zamanki gibi hatta öyle dalmışım ki diğer markaları gözüm görmemiş hiçbir şey almamışım.
Oysaki Maybelline in en beğendiğim maskarası olan Black Drama bitmek üzereydi.Onu almalıydım.
Loreal standından Studio Secrets face primer ı alacaktım.Unutmuşum! :(
Alix Avien Shine Plus No:4 te yine severek kullandığım çok hafif mor alt tonlu bir pembe bitmişti onuda yenilemeliydim. Oda unutuldu.
Watsons a hiç uğramadım halbuki Bourjois Chocolate Bronzer ı alacaktım.
Hatta Wishlist imde bile vardı ahh nasıl unuttum !!
Yarın fırsat bulabilirsem gitmeyi düşünüyorum.

Gelelim aldıklarıma,

The Balm shady Lady : 60 TL (İndirimle 30 TL)
The balm Balm Shelter : 32 TL (indirimle 16 TL)
The Balm Put A Lıd On It eye Primer :27 TL(indirimle 13,50 TL)
The Balm Cabana Boy: 27 TL (indirimle 13,50 TL)
The Balm Girls Lipstick : Tanesi 20 TL (indirimle 10 TL)
Robyem Baykuş el kremi :12 TL (indirimle 4,80 TL)

Rujların rengi Mai billsbepaid ve İma goodkisser
( Mai billsbepaid favori rujum o yüzden onu yedeklemek istedim.)
The Balm Eye Primer ın Türkiye de satıldığını bilmiyordum.
Balmın çok severek kullandığım eyeliner ını ararken kız stok çekmecesini açtı orada gördüm.Hemen attım sepetime tabi benden kaçar mı :)
Eyeliner bulunamadı ama napalım şu anda elimde mevcut schwing bitince de indirimsiz alırım artık.
( Schwing Balmın en güzel ürünü bence olmazsa olmazz !!)


7 yorum:

alya dedi ki...

güle güle kullan bnde o baykuşun küçüğünden dayanamadım aldım :)

Mörvy dedi ki...

teşekkür ederim sende güle güle kullan canım.
Nasıl tatlı durup durup gidip bakıyorumm :)

happywishtree dedi ki...

çok güzeller hepside.güzel günlerde kullanmanı dilerim.the balm'ın eye primer'ını merak ettim doğrusu.kullanınca yorumlarsan çok sevinirim:)))
birde eyeliner'larla aram pek iyi değil.birtürlü aradığımı bulamadım.schwing'in kullanımı kolay mı?
http://wishingbeauty.blogspot.com/

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

ilk defa gordum o baykuşu

ne tatlıymış

Mörvy dedi ki...

happywishtree , çok teşekkürler canım.
Çok yakında yorumlayacağım.Bir kaç kez kullanmayı bekliyorum yanlış bir şey söylemim diye.
Benimde aram çok iyi değildi taki schwing i keşfedene kadar.
Fırçası oldukça ince ve uzun. İnce çizgi çekmeyi kolaylaştırıyor.
Artık gayet güzel eyeliner çekiyorum :)
Kesinlikle tavsiye ederim.

Kova kadınıyım ben, Bende kasanın yanında gördüğümde aldım çok şirin.
İçindeki krem bitince kendi kremlerimden koyacağım içine :)

ayşe özdemir dedi ki...

aldıkların çok güzel ürünler güle güle kullan :) bende bloguma beklerim :)

Mörvy dedi ki...

ayşe özdemir,Çok teşekkür ederim :) hemencecik oradayım :)