Etiketler

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Alışveriş Günlükleri 61 : Bershka Accessories ( Neon and Transparent )

Biraz şeffaf biraz da neon bir alışverişle karşınızdayım.
Bershka dan aldığım bu uygun fiyatlı rengarenk şeylere bayılacağınızı düşündüm o yüzden hemencecik paylaştım.Sizde bitmeden kapın derim bu güzelleri.
  
Transparan çanta arayışımı Bershka ile sona erdirdim. Bu zımba detaylı clutch hepsinden cici bence.
Ne kadar kullanabilirim bilmiyorum ama almadan edemedim.
Kullanamam dediğim de şeffaflığından değil. Ben küçük çantalarla pek rahat edemiyorum illaki yanıma parfümümü makyaj malzemelerimi ıvırımı zıvırımı alacağım.İçim rahat etmiyor yoksa kendimi emniyete alacağım illaki.
Orada bir yerde benim gibi emniyetçi birileri daha olduğunu biliyorum.Saklanmayın çıkın ortaya :)
                       Transparent bag/ Transparan çanta : 25.95 TL
                  Neon Beaded Earings/ Neon Boncuklu Küpeler : 12.95 TL     
                  Metallic Detail Bracalet/ Metal Detaylı Bileklik : 12.95 TL

Hepinizin haftasının rengarenk geçmesini diliyorum. Sevgiler  

3 yorum:

alya dedi ki...

güle güle kullan :)

happywishtree dedi ki...

özellikle pembe zımbalı bileklik çok şeker,hepsini güzel günlerde kullanman dileğiyle
http://wishingbeauty.blogspot.com/

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

güle güle kullan ne renklı seyler almışsın öyle